ابتسم للحياة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» كل عام وانتم بخير بالعام الجديد
يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 5:07 pm من طرف وردة الحياة

» من روائع قصص الحب
يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة I_icon_minitimeالأحد يونيو 20, 2010 3:51 am من طرف Eng-omar

» (( قولي لهم ... ))
يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة I_icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 5:14 am من طرف وردة الحياة

» قصة جيدة
يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة I_icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 4:59 am من طرف وردة الحياة

» (( المنسف الأردني ))
يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة I_icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 7:23 am من طرف وردة الحياة

» (( النمورة ))
يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة I_icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 7:07 am من طرف وردة الحياة

» (( كريمة قدرة قادر ))
يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة I_icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 7:02 am من طرف وردة الحياة

» (( أصابع السمسم ))
يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة I_icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 6:52 am من طرف وردة الحياة

» أحلى إعلان للحجاب
يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة I_icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 6:38 am من طرف وردة الحياة

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 10 بتاريخ الثلاثاء يونيو 25, 2013 1:46 am

يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة

2 مشترك

يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة Empty يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة

مُساهمة  لميس الجمعة أبريل 23, 2010 12:14 pm

emot

الحلقة الرابعة

(طبعا الجنرال عبد المتجلى داخل من باب المطعم نافش ريشه ولا حسين فهمى فى فيلم موعد على العشاء )
قعدوا واختار للواحظ ست الحسن والجمال تربيزة على النيل وفى جو شاعرى ومزيكا عمر خيرت شغالة وهو هيمان وعايش الدور على الاخر
لواحظ:ايه القرف اللى مشغلينه ده مش يدوروا اغنية لسعد الصغير ولا بعرور الواحد دماغه وجعته من دق المزيكا دى
عبد المتجلىصحيح جاهلة )ههههههه لا يا لولو ده جو رومانسى للمخطوبين احنا مش فى فرح ابن خالتك فى الحارة بلاش فضايح
لواحظ :هههههه(اللى يشوفه كده يقول عازف فى الاوركسترا ماشفش نفسه وهو مرمى تحت العربيات ابن بهية
حناطة:ابيه ابيه ........عاوز اعمل بيبى مزنوق
عبد المتجلىالهى يسد نفسك انتا واختك يا بعيد)ايه يا حبيبى حبكت دلوقتى؟
حناطة:اة بقى حبكت ولا اخدها ونروح واقول لابويا
عبد المتجلىرزل زى بقية العيلة مش ابوك متولى)
ويضحك بغيظ وقام شد حناطة من قفاه واخده التواليت
لواحظ :معلش تعبناك يا عبد المتجلى.....اقوله شكرا يا حناطة؟
حناطة:واقوله ليه هو الحمام بتاعه ولا ايه؟
عبد المتجلى:ولا يهمك يا لوزة حناطة ده سكررررررر(ربنا ياخده )ههههههههه
وجه الاخ الجرسون اللى ما يختلفش كتير عن الحيطة الا انه بيتحرك :تطلب ايه يا فندم اتفضل المينو ؟
عبد المتجلى:لالالالا ايه الكراريس دى احنا هنذاكر ولا ايه.........تحبى تأكلى ايه يا حبيبتى؟
لواحظ :اممممممم انا مش هتقل اصلى عاملة ديت
بص انا ممكن اخد نص فرخة وجوزين حمام وطبق محشى مشكل واوعى تنسى الفلفل وجمبرى ولو فى مكرونة باللحمة ما يضرش
عبد المتجلى:وهو فاتح بؤه ومذبهل على الاخر انتى مش شايفة انه قليل يا لواحظ ده انتى ما طلبتيش حاجة
لواحظ :الله بقى يا عبده مش بقولك عاملة ديت اخاف اتخن كده كفاية اوى
عبد المتجلى ده انتى هتنفجرى امال فى البيت بتاكلى ازاى!!!!)لالالالالا ما يصحش يا حبيبتى
لواحظ :شوف بقى حناطة هيطلب ايه
عبد المتجلى:حط ايه على خده وبصل للى ما يتسمى حناطة.........ها تطفح ايه يا حبيبى؟
حناطة:ماشى انا هسامحك عشان انتا هتبقى جوز اختى وهتعشينا بس
عبد المتجلى: لاكلك ذوق انتا واختك .......اخلص ما تخنقنيش هتطفح ايه فى ليلتك
لواحظ:ايه يا عبده براحة على الواد يتخض .......الله
عبد المتجلى:قرب من لواحظ ووطى رأسه بذمتك دى اشكال تتخض ده انا خايف يهجم عليا بدل الاكل
عبد المتجلى:خلص يا بنى هتاكل ايه فى ليلتك السودا ؟
حناطةبيطلع لسانه لغاية ما الامعاء الغليظة بانت من كتر ما هو فاتح بؤه)هاكل زى لواحظ وماتنساش الحاجة الساقعة والايس كريم
عبد المتجلىالهى اشوف فيك يوم انتا واختك قادر يا كريم)حاضر عنيا هو انا عندى اعز منكم
عبد المتجلى فى موقف لايحسد عليه يا عينى عليك يا عبده هاين عليه يعيط
هو اكتفى بالسلطات و لواحظ واخوها المفتريين نازلين حشر ........وبيبص لحناطة و لواحظ بغيظ :يارب يجيليك اسهال واشوفك مرمى فى الحميات 6 شهور ......وانتى يا لواحظ اما اكلتك طعمية سنتين ما ابقاش انا عبده
حسبى الله ونعم الوكيل
عبد المتجلى:مطرح ما يسرى يهرى يا حبيبتى
لواحظ :نعم نعم يا سى عبد المتجلى
عبد المتجلى:لالالالالالا ذلة لسان ده انا بهزر يا روحى بألف هنا على قلبك يا كوكو(كان يوم مهبب يوم ما فكرت اعزمك يا بنت العالم المفترية)
لواحظ :اة اتعدل كده بحسب
وجه الجرسون وجت اللحظة الحاسمة:الحساب يا افندم
عبد المتجلى:كام لو سمحت(استر عليا ربنا يسترك )؟
الجرسون:660 جنيه و85 قرش
عبد المتجلى:احممممم متأكد حضرتك من الحساب
الجرسون:ايوة يا بيه
عبد المتجلى:طب ما ينفعش 400 جنيه دلوقتى الهى ربنا ما يحكم عليك باللى انا فيه
الجرسون:ايه يا اخويا انتا فى اوكازيون ولا فاكره محل ابوك هنا
خلصنى وهات الحساب
عبد المتجلى:خد هما دول اللى معايا وهجيبلك الباقى بكرة وخد رقم الموبيل
الجرسون:اةةةةةةةةة انتا بقى منهم يا حبيبى
انتا شكلك مش عاجبنى من الصبح انتا واللى معاك دول
واخد عبد المتجلى يا عين امه من قفاه وطبعا كلنا عارفين انه هيظبطه فى المطبخ
لواحظ :انتا يا درفة الباب انتا سيب خطيبى بدل ما اوريك
الجرسون:اسكتى خالص وخدى البقرة اللى معاكى دى وامشى واحنا هنتصرف مع الحلو بتاعك
لواحظ :بقولك سيبه احسنلك
والجرسون غلط غلطة عمره وشتم لواحظ وزقها فى كتغها وضرب حناطة
لواحظ :قامت مشمرة وكعبلته وحناطة قعد على بطنه ونزلت فيه ضرب بكعب الجزمة الجديدة بتاعة الخطوبة والراجل يا حول الله نسى اسمه وراح فى غيبوبة
وجه المدير وكل الناس اتلمت وطلبوا الشرطة
واتشد عبد المتجلى وحناطة و لوااااااااااااااااااااااا حظ فى البوكس الفور باى فور وفى طريقهم للتخشيبة
لواحظ: ولا يهمك يا عبده ربنا هينصرنا على اعداءنا باذن الله
عبد المتجلى: اسكتى بقى طهقتينى يا شيخة هو احنا طالعين حرب ده احنا رايحين نتروق وانا اللى هاخد البهاريز يا خسارتك يا عبد المتجلى هتشوه
ومش هلحق افرح بالخطوبة المنيلة دى
لواحظ :اخص عليك انا مخصماك يا عبده
عبد المتجلى:يااااااااااااريت على طول مخصمانى
مش انتى السبب فى المصيبة دى انتى وبرميل الطرشى ده

ايه اللى هيجرى لك يا عبده ولسة عاوز لواحظ ولا صرفت نظر
ادعوله يا بنااااااااااااااااات

emot
لميس
لميس
عضو مميز
عضو مميز

يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة Empty رد: يوميات لواحظ و عبد المتجلى الحلقة الرابعة

مُساهمة  Admin الجمعة أبريل 23, 2010 3:30 pm

يازلمة خلي عندك كلمة ولو مرة وحدة بحياتك

لك والله الزلمة اللي مالو كلمة مو زلمة العمى اللي ضربك خالص

يلا لواحظ اديه الحقنة بسرعة ارجوكي محتاج الجرعة هههههههههههههه ممرضة

تقبلي مروري لميس هلا هديةة
Admin
Admin
Admin

https://smile4life.ahlamontada.com