ابتسم للحياة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» كل عام وانتم بخير بالعام الجديد
gawab bl se3edy bs gamd 2wy I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 5:07 pm من طرف وردة الحياة

» من روائع قصص الحب
gawab bl se3edy bs gamd 2wy I_icon_minitimeالأحد يونيو 20, 2010 3:51 am من طرف Eng-omar

» (( قولي لهم ... ))
gawab bl se3edy bs gamd 2wy I_icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 5:14 am من طرف وردة الحياة

» قصة جيدة
gawab bl se3edy bs gamd 2wy I_icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 4:59 am من طرف وردة الحياة

» (( المنسف الأردني ))
gawab bl se3edy bs gamd 2wy I_icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 7:23 am من طرف وردة الحياة

» (( النمورة ))
gawab bl se3edy bs gamd 2wy I_icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 7:07 am من طرف وردة الحياة

» (( كريمة قدرة قادر ))
gawab bl se3edy bs gamd 2wy I_icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 7:02 am من طرف وردة الحياة

» (( أصابع السمسم ))
gawab bl se3edy bs gamd 2wy I_icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 6:52 am من طرف وردة الحياة

» أحلى إعلان للحجاب
gawab bl se3edy bs gamd 2wy I_icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 6:38 am من طرف وردة الحياة

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 10 بتاريخ الثلاثاء يونيو 25, 2013 1:46 am

gawab bl se3edy bs gamd 2wy

gawab bl se3edy bs gamd 2wy Empty gawab bl se3edy bs gamd 2wy

مُساهمة  جميلة والملاك السبت أبريل 24, 2010 8:37 pm

ولدي الحبييب صميدة

انا عارفة انك مبتعرفش تقرا بسرعة عشان كدة بكتبلك الجواب ده بالراحة احنا كلاتنا كويسين جوى جوى ابوك خلانا نعزل من الدار عشان مش عايز اى حاجة تفكره بالسنين اللى فاتت , انا مش هجدر ابعتلك العنوان لانى معرفوش اصل الناس اللى كانوا ساكنين جبالنا اخدوا اليفط اللى مكتوب عليها اسم الشارع ورقم العمارة ولزجوها على بيتهم الجديد , بس المكان هنا جميل جوى تخيل ممطرش غير مرتين فى السبوع كلاته مرة تلات تيام ومرة اربع تيام .

واخوك جاب عربية جديدة بدل اللى وجعت فى الترعة ورحنا بيها عند عمتك بس الواد المسطول اخوك خرج وجفل على المفاتيح وفضلنا احنا وابوك محبوسين فى العربية لحد ما جه جدع ابن حلال كسر الجزاز وطلعنا

اختك خلفت النهاردة الصبح بس لسة معرفش واد ولا بت فمعرفش انت ب جيت عم ولا عمة

هية دى كل اخبارنا ارجو تكون بالخير وربنا يديم المعروف

ملحوظة:
انا كنت هبعتلك فلوس فى الجواب بس نسيت وجفلت الظرف جبل ما احطهم !!!!!!!!!!

متغيبش علينا ياولا
الحاجه امك
جميلة والملاك
جميلة والملاك
عضو مميز
عضو مميز